כיצד לקבל את קריאת הדופק הטובה ביותר מהשעון שלך (במיוחד בחורף)

8 לינואר, 2020

כל שעוני ה- COROS מצוידים בחיישן דופק אופטי מבוסס שורש כף יד (OHR) המספק דרך נוחה לפקח על קצב הלב ללא אביזרים נוספים. לכן ספורטאים יכולים לקבוע את אזורי האימונים שלהם, עומס האימונים הכללי וההחלמה הנדרשת.

חיישני קצב לב אופטי נחשבים בדרך כלל כאומדן למאמץ שלך. מומלץ לאתלטים העוקבים אחר תכניות אימונים מבוססות HR להשתמש ברצועות הדופק ובסרטי היד (שניתן לזווג לשעוני COROS באמצעות חיבור ANT +). וזו הסיבה:

בעולם הטכנולוגיה, כל החיישנים כולל OHR יקבלו שני דברים: אות ורעש. האות כולל את כל מה שעוזר לקריאת החיישן שלך, בעוד שהרעש הוא מה שמפריע לחיישן שלך לספק מדידות נכונות. אם הרגישות של חיישן משופרת, היא לעתים קרובות מגדילה את האות והרעש וכך גורמת לתוצאה לא מושלמת. מרבית רצועות החזה של HR מצוידות בטכנולוגיות לקבלת פחות רעש ואות חזק יותר וכתוצאה מכך ביצועי מעקב דופקים מעולים מאשר OHR במהלך אימוני מרווחים.

חיישני HR אופטי מסתמכים על השתקפות האור הירוק שנותר לאחר שאור מסוים נקלט בדם מתחת לעור שלך כדי לקבוע את תדירות הדופק. לשעוני COROS ארבעה אלגוריתמים של OHR מובנים: ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה וריצת אינטרוולים. הם מותאמים אישית לסוגים שונים של אימונים בכדי לתת לך את הדיוק הטוב ביותר האפשרי. מכיוון שחיישני דופק שנלבשים על פרק כף היד שלך מועדים יותר להפרעות רעש, על הלובש לנקוט בצעדים הבאים כדי להגביר את האות ולהפחית רעש ככל האפשר.

הנה מה שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את האות:

  • שמור על הידיים שלך חמות.
    האות OHR מגיע מהשתקפות הדם שלך. אז ככל שיש לכם יותר זרימת דם, האות טוב יותר שתקבל השעון שלכם. מזג האוויר לא צריך להיות קפוא כדי להשפיע על דיוק ה- OHR שלך. כל עוד הידיים שלך קרות, זרימת הדם שלך מופחתת משמעותית. הדרך הטובה ביותר לפתור זאת היא ללבוש כפפות. הצעה נוספת היא תמיד לחמם את גופך (ואת הידיים שלך) לפני שתתחיל את האימון בחורף.
  • עור נקי ללא שיער כבד או קעקועים.
    אין זה מפתיע ששיער כבד ו / או קעקועים חוסמים את השתקפות האור וגורמים לבעיות. אם יש לך קעקוע (ים) על אחד מפרקי כף היד, מומלץ להחליף את השעון לשני.
  • יש לענוד את השעון גבוה יותר מאשר עצם שורש כף היד.
    זה שימושי במיוחד למי שיש לו מפרקי כף יד רזים, מכיוון שאתה צריך למצוא את אזורי העור עם יותר זרימת הדם כדי להשתמש נכון ב- OHR.
  • המתן לשעון שלך כדי להציג קריאת משאבי אנוש יציבה.
    בדיוק כמו גופך, גם חיישן ה- OHR שלך דורש קצת חימום. מומלץ להישאר בדף "התחל" ולחכות עוד קצת כדי שהשעון יוכל לסנן רעש בפני עצמו. השעונים שלנו מספקים גם צפצוף התראה כדי ליידע אותך מתי הוא מוכן לצאת (אם צלילים כבויים, תראה סמל לב שיהיה יציב ויציב כשמוכן).
  • בחר במצב אימונים מתאים.
    אלגוריתמי הריצה, האופניים והשחייה הרגילים אינם בנויים במיוחד למעקב אחר שינויים מהירים בקצב הלב. כאשר אתה מתאמן עם מרווחים, אנא בחר במצב אימון אינטרוולים במצב הפעלה לקבלת רגישות מעקב אחר דופק משופרת.

זה מה שאתה יכול לעשות כדי להפחית את הרעש:

  • ללבוש אותו חזק.
    הטלטול מריצת קדן הוא אחד מגורמי המפתח הגורמים לאי התאמה. אתה רוצה לנעול את השעון שלך חזק ככל האפשר ועם זאת הוא עדיין נוח מספיק כדי להגביל את יכולתו של השעון לנוע על פרק כף היד שלך. ספורטאים מוצאים לעיתים קרובות את שעון ה- OHR שלהם קורא גבוה יותר במהלך ריצה אגרסיבית במורד כיוון שכך יש לך את הצעדים החזקים ביותר.
  • בחר שעון קליל
    ככל שהשעון כבד יותר, כך הרעש שייווצר מצעד הריצה שלך יהיה חזק יותר. באופן כללי, שעון קל יותר ישמור על איתות חזק יותר לאורך זמן.
  • אפס את חיישן ה- OHR שלך באמצע הריצה שלך.
    זיעה / מים יגדילו את הסיכוי שהשעון שלך ינוע על פרק כף היד שלך. לכן, אין זה מפתיע אם ה- OHR שלך עובד מצוין בשלבים המוקדמים של הריצה שלך ויהיה לא מדויק בהמשך. יכול להיות שידיך הפחיתו את זרימת הדם, או שבפרק כף היד היה זיעה כלשהי שגרמה לתנועת השעון. הסר את השעון שלך, נגב את הזיעה ושמור על פרק כף היד יבש. גע בחיישן ה- OHR בלבוש הריצה שלך במקום בעור שלך כך שהקריאה תיעלם. החזר אותו שוב וחדש את הריצה שלך. סביר להניח שתקראו קריאה טובה שוב.
בשורה התחתונה, אם אתה חנון נתונים או עובר תכניות אימונים של דופק, בהחלט מומלץ להשתמש ברצועות חזה או חיישני זרוע לאימונים. שעוני COROS תואמים חיישני HR רבים של צד שלישי עם חיבור ANT +. להלן כמה חיישנים חיצוניים המשמשים בדרך כלל את לובשי COROS. זכור כי שימוש בחיישנים חיצוניים יגדיל את צריכת סוללת השעון כמוסבר כאן .
  • קוטב OH1
  • קוטב H10
  • גרמין HRM כפול / תלת
  • ווקר טיקר
סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

רוצים לקבל עדכונים והנחות לפני כולם?

הירשמו לניוזלטר שלנו

ותקבלו עדכונים והנחות לפני כולם ישירות למייל שלכם